Opfyldelse af mål, relevans, høj kvalitet og gennemsigtighed
Opfyldelse af mål, relevans, høj kvalitet og gennemsigtighed er nøgleord for vores arbejde med søgemaskineoptimering.
Opfyldelse af dine mål
Vi ønsker at opfylde dine mål med optimeringsarbejdet. Det er også forretningsmæssigt vigtigt for os, fordi vi sigter på langvarige kundeforhold.
Vi tror du vil anbefale os, hvis du har fået en god behandling og fået dine ønsker opfyldt. Vi vil opnå, at vores arbejde skaber tilfredshed og tillid, og skaber nye mål og flere opgaver.
Derfor gør vi meget ud af sammen med dig, at fastlægge overordnede og specifikke målbare mål for optimeringsarbejdet. Målene følges op og evalueres løbende.
Vi ønsker en rimelig sikkerhed for at målene kan opfyldes. Derfor må vi i visse situationer sige nej til at indgå samarbejde.
Det kan f.eks. være fordi der er for store tekniske hindringer for god søgemaskineoptimering i websitet, som kunden ikke kan eller vil gøre noget ved. Eller det kan være fordi vi vurderer, at målene er urealistiske i forhold til indsatsen.
Relevans, relevans, relevans
Relevans og høj kvalitet er vigtig fordi investeringen skal sikre mere kvalificeret trafik, flere konverteringer og langtidsholdbare resultater.
Det er essensen i relevans for os, at optimere både til besøgende og til søgemaskiner. Det er også afgørende for et godt resultat.
De gode resultater kan sagtens nås uden at omgå søgemaskinernes retningslinier. Vi behøver ikke benytte Doorway sider, Cloaking teknikker, link farms eller andre opfindsomheder.
Så risikerer vi heller ikke, at vore kunders websites fjernes fra søgemaskinerne.
Høj kvalitet og grundighed
Optimering til søgemaskiner er et fagområde hvor omhyggelighed og grundighed belønnes.
Selv små detaljer er afgørende. Og der er mange vigtige detaljer at tage hensyn til. Så mange, at søgemaskineoptimering nærmest har fået karakter af “magi”.
Men det er ikke spor magisk. Det er et håndværk der kræver erfaring, sund fornuft og grundighed.
Særlig vigtigt er omhyggelighed med søgeordsanalysen, som er hele fundamentet for optimeringen.
Det nytter ikke at plukke 20 ord af luften, kalde dem søgeord og optimere websitet efter dem. I bedste fald vil det være toppen af isbjerget. I værste fald spild af tid og penge. Sidste store søgeordsanalyse vi udførte, omfattede ca. 2.500 søgeordskandidater og resulterede i godt 150 udvalgte søgeord.
Gennemsigtighed og enkelhed
Gennemsigtighed og enkelhed er vigtig for os, fordi vi synes du som kunde skal vide, hvad vi gør og hvorfor.
Vores erfaring er, at dokumentation, forklaringer og åbenhed er med til at skabe tillid.
Det gør også, at du har meget bedre mulighed for selv at vedligeholde de gode resultater du opnår.