Fem faser i optimeringsforløbet
Når du har købt en af Hitgainerne pakkerne eller en skræddersyet løsning, påbegyndes arbejdet.
Processen strækker sig over 12 måneder og skal igennem følgende trin:
Behovsanalyse og potentiale Overordnet målsætning, status for synlighed og linkpopularitet, evt. tekniske hindringer, indhold og kvalitet samt fokusområder. |
|
Søgeordsanalyse Brainstorm, indsamling af søgeordskandidater, vægtning og prioritering af søgeordskandidater og liste af kvalificerede søgeord. |
|
Handlingsplan og konkretisering af mål Plan for optimeringsarbejdet med fokusområder, konkrete mål og deadlines. |
|
Optimering Implementering af søgemaskineoptimeringen. Teknisk og indholdsmæssig bearbejdning, linkopbygning, retningslinier, undervisning, monitorering, rapportering og kontrol. |
|
Evaluering, opfølgning og videreudvikling Opfølgning, justeringer, afstemning af resultater med mål og videreudvikling. |